21 Mai 2019

Creu de Sant Jordi 2019

La Generalitat de Catalunya enguany (2019) ha guardonat amb la Creu de Sant Jordi a la Fundació del  Museu Vallhonrat  per  l’ingent treball de col·leccionisme, conservació i exposició i considera el museu un referent cultural indiscutible de Rubí i Catalunya, especialment pel que fa a la protecció, la difusió i la promoció del patrimoni històric de la ciutat vallesana i del país. La Creu de Sant Jordi és un dels guardons més prestigiosos de la Generalitat per darrere de la Medalla d’Or.

Portes obertes

Nit oberta