Sobre, segell i mata-segell del Museu Vallhonrat

26 Juliol 2018

Sobre, segell i mata-segell del Museu Vallhonrat

Arrel de l’acollida del passat 6 Abril 2018 a l’Auditori Vallhonrat de la mostra sobre el col·leccionisme bíblic en l’especialitat de la filatèlia, la numismàtica i la medallística, la Fundació del Museu Vallhonrat va poder tenir el sobre, segell i mata-segell que comparteix amb l’Ajuntament de Rubí.

El Centre Filatèlic Bíblic des de fa 4 anys organitza exposicions itinerants a municipis.

Portes obertes

Nit oberta