Fitxes educatives

14 Mai 2020

Firxes educatives preescolar, primària, secundària

Si us adreceu a la pestanya  de “fitxes educatives” que trobareu a la part superior de la web trobareu fitxes educatives adreçades a nens de preescolar, primària i secundària. Estan pensades per que a més de contestar-les poseu en pràctica l’ús de la tecnologia i practiqueu algunes competències com obrir el document, descarregar-lo, guardar-lo al vostre ordenador, l’imprimiu i finalment contesteu i reflexioneu sobre la vostra resposta.

Va somi!

Portes obertes