Pessebre vivent

25 Juliol 2018

Pessebre vivent al pati del museu

L’Hermandad Rociera de Rubí des del 2016 organitza el Pessebre vivent al jardí del museu durant la setmana abans de Nadal. Es tracta de diferents escenes realitzades amb tota mena de detall que compta amb la participació d’una trentena de persones de totes les edats, la gran majoria, membres de l’entitat rubinenca. S’hi pot veure la representació del naixement de Jesús de Natzaret, pastors, venedors, cardadors de llana, bugaders i fins i tot, un soldat romà a més de les figures clàssiques del naixement María, Josep i l’infant Jesús. A més, a última hora de l’activitat el cor de l’entitat ofereix un petit concert de nadales andaluses. L’entrada és gratuïta per la Plaça Montserrat Roig, s/n de Rubí.

Portes obertes

Nit oberta