Antoni Bassas a l'Auditori Vallhonrat

26 Juliol 2018

El periodista Antoni Bassas a l’Auditori Vallhonrat

El periodista Antoni Bassas, director i presentador d’El matí de Catalunya Ràdio des de 1995 fins 2008 presentarà a l’Auditori Vallhonrat el seu llibre ¡Bon dia, son les vuit! Una obra guardonada amb el premi Josep Pla 2018. Un llibre que combina periodisme i ràdio, on veiem els professionals que van gestar el programa cada dia i els col·laboradors que el van elevar a la categoria d’inoblidable.

Antoni Bassas llicenciat en periodisme per la UAB va debutar a Ràdio Joventut amb 16 anys i els 20 va integrar-se a l’equip de transmissions de Futbol en català de Joaquim Maria Puyal, a Ràdio Barcelona, amb qui va treballar durant 14 temporades. A més va dirigir i presentar el matí de Catalunya Ràdio  durant més de 15 anys, també va crear junt amb Xavier Bosch, l’espai d’humor “Alguna pregunta més?” pel que va rebre el Premi Ondas el 1997. El 2009 va convertir-se en el corresponsal de TV3 als Estat Units fins al 2013, any en que es va incorporar al diari Ara de la mà del seu primer director, Carles Capdevila.

Portes obertes

Nit oberta