Espai Terra de TV3 i Museu Vallhonrat

11 Mai 2017

Entrevista Programa Espai Terra de TV3

El dimecres 10 maig 2017 el Museu Vallhonrat i en el seu nom, el Sr. Pere Vallhonrat  serà entrevistat pel programa de TV3 Espai Terra que s'emet cada dia als migdies de 13:20h fins les 14h abans del “Telenoticies comarques”.

Durant l'entrevista es parlarà de la història i de les col.leccions del museu per commemorar el 55è aniversari de la fundació. S'exposaran algunes peces del museu com una càmara de fotos Kodak, un sifò, unes piles molt curioses, un rellotge-desperatdor de la familia Vallhonrat, unes escultures africanes procedents de la cultura Fang, un estri precolombí que servia per defensar-se,  una botella de refresc molt original, un escalfallits i dos quadres molt representatius de l’artista Pons Cirac per donar a conèixer la seva obra i la técnica que utilitzava per crear-los.

"http://www.ccma.cat/video/embed/5666511"

Portes obertes