Espai Terra de TV3 i Museu Vallhonrat

11 Mai 2017

Entrevista Programa Espai Terra de TV3

El dimecres 10 Maig 2017 el Museu Vallhonrat i en el seu nom el Sr Pere Vallhonrat  serà entrevistat pel programa de TV3 Espai Terra que s'emet cada dia als migdies a les 13:20h fins les 14h abans del “Telenoticies comarques”.

Durant l'entrevista que durarà uns 10 minuts es parlarà de la historia i de les col.leccions del museu per conmemorar el final del 55è aniversari de la seva fundació. S'exposaran algunes peces del museu com una càmara de fotos Kodak, un sifò, unes piles molt curioses, un rellotge-desperatdor de la familia Vallhonrat, unes escultures africana procedents de la cultura Fang, un estri precolombí que servia per defensar-se,  una botella de refresc molt curiosa, un escalfallits i finalment dos quadres molt representatius de l’artista Pons Cirac per donar a conèixer la seva obra i la técnica que utilitzava per fer-los.

L'"Espai Terra" pretén fer créixer una comunitat que s'emociona amb la bellesa del paisatge que els envolta.

"http://www.ccma.cat/video/embed/5666511"

Portes obertes