Material didàctic per escolars

12 Febrer 2016

Introducció de fitxes educatives per prescolar, primària i secundària.

Són una eina d’aprenentatge, (creació de Núria Julià) que juntament amb la visita a les sales del Museu Etnogràfic Vallhonrat, pretén ajudar a conèixer una part fonamental de la història de la societat d’una manera senzilla i divertida, traslladant a l’alumnat, a través de preguntes i d’activitats individuals i grupals, conceptes que han pogut veure, conèixer i aprendre durant la visita, lluny de l’aula en una visita que sens dubte, es promet profitosa.

Les fitxes educatives s’han elaborat tenint en compte els continguts de les diferents sales existents al Museu Etnogràfic Vallhonrat, intentant que determinats objectes que s’hi exposen cobrin protagonisme i serveixin per aprendre nous continguts educatius, per tal que l’alumnat mostri la seva capacitat d’autonomia, cooperació, col·laboració i consolidació de les explicacions amb total naturalitat i cohesió amb el grup escolar.

Portes obertes

Nit oberta