Material didàctic per escolars

12 Febrer 2016

Introducció de fitxes educatives per prescolar, primària i secundària.

Són una eina d’aprenentatge, (creació de Núria Julià) que juntament amb la visita guiada a les diferents sales del Museu Etnogràfic Vallhonrat, pretén ajudar a conèixer una part fonamental de la història de la societat de manera senzilla i divertida, traslladant a l’alumnat, preguntes, activitats individuals i grupals, conceptes que han pogut veure, conèixer i aprendre durant la visita, en un espai aliè a l’aula en una visita que sens dubte, es promet profitosa.

Les fitxes educatives s’han elaborat tenint en compte els continguts de les diferents sales existents al Museu Etnogràfic Vallhonrat, intentant que determinats objectes que s’hi exposen cobrin protagonisme i serveixin per aprendre nous continguts educatius, per tal que l’alumnat mostri la seva capacitat d’autonomia, cooperació, col·laboració i consolidació de les explicacions amb total naturalitat i cohesió amb el grup escolar.

Llegir 2232 vegades

Portes obertes

Nit oberta

Festa major

Dia Internacional dels Museus

Creu de Sant Jordi 2019

Història del Museu

Els orígens del Museu Etnogràfic Vallhonrat de Rubí es remunten a mitjans del segle passat quan Miquel Vallhonrat Brau s'inicià en el món del col · leccionisme, inicialment amb peces de la família de principis del segle XVIII. Posteriorment, va rebre aportacions dels clients i els rubinencs.

Selector d'idioma