Creu de Sant Jordi al Museu Etnogràfic Vallhonrat

07 abril 2015

Sol.licitud de la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya, al Museu Vallhonrat en el 55è aniversari de la seva fundació, per iniciativa i amb el suport del Centre d'Estudis Rubinencs i del Grup de Col.laboradors del Museu de Rubí.

El Centre d'Estudis Rubinencs i del Grup de Col.laboradors del Museu de Rubí, amb l'adhesió aprovada pel Ple de l'Ajuntament de Rubí en la sessió del Març 2015, han aprovat i recolzen la concessió de la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya al Museu Etnogràfic Vallhonrat de Rubí, coincidint amb la celebració del 55è aniversari de la seva fundació.

El Museu Etnogràfic Vallhonrat de Rubí en el seu més de mig segle de creixement continu des de la fundació, ha esdevingut un destacat referent des de el col.leccionisme inicial fins a convertir-se en el reconegut Museu Vallhonrat actual, en un emblemàtic entorn arquitectònic, que també acull el Biblioespai amb més de 3.000 llibres de fins al segle XVIII i l'Auditori, com a centre cultural i d'exposicions de Rubí.

Aquella col.lecció, que va néixer modestament fa més de cinquanta anys, és avui motiu d'orgull de la ciutadania de Rubí i punt de trobada i referència cultural per a les activitats de recerca, documentació, promoció i difusió de l'art i la cultura, del món, del nostre país i de la nostra ciutat.

Si vols adherir-te a la sol·licitud de la Creu de Sant Jordi, omple aquest formulari:

Gràcies per la teva col·laboració.

Portes obertes

Nit oberta