Conveni Ajuntament de Rubí

05 Novembre 2014

Conveni Ajuntament de Rubí i Museu Vallhonrat

El dia 28 d’Octubre l’Ajuntament de Rubí i el Museu Vallhonrat signen un conveni amb l’objectiu de sumar esforços per difondre la historia local i dinamitzar culturalment la ciutat. Amb el Museu Municipal Castell Ecomuseu Urbà de Rubí es manté una estreta relació de col·laboració ja que conjuntament s’organitzen esdeveniments locals destacats con és el Dia Internacionals dels Museus.

Portes obertes

Nit oberta