UAB i el Museu Etnogràfic Vallhonrat

01 Gener 2016

Conveni 2016, 2015, 2014

UAB i el Museu Etnogràfic Vallhonrat signen un conveni de pràctiques al 2016 i altre al 2015 i 2014 per a alumnes d'últim curs de Grau d'Història de l'Art.

Amb la finalitat que aquests alumnes posin a la pràctica alguns dels coneixements adquirits i tinguin la possibilitat de conèixer des de dins la realitat de la gestió cultural i de les institucions que acosten la cultura a la ciutadania.

Més en aquesta categoria: Graffiti »

Portes obertes

Nit oberta