UAB i el Museu Etnogràfic Vallhonrat

01 Gener 2016

Conveni 2016, 2015, 2014

UAB i el Museu Etnogràfic Vallhonrat signen un conveni de pràctiques durant al 2014 fins el 2016 amb l'alumnat d'últim curs de Grau d'Història de l'Art.

La finalitat és que l'alumnat posi a la pràctica alguns dels coneixements adquirits i tingui la possibilitat de conèixer des de dins, la realitat de la gestió cultural i de les institucions que acosten la cultura i l'art a la ciutadania.

Llegir 1995 vegades
Més en aquesta categoria: Graffiti »

Portes obertes

Nit oberta