Biblioespai multitemàtic históric

25 Juliol 2014

Propera inauguració del BIBLIOESPAI MULTITEMÀTIC HISTÒRIC a l'Auditori Vallhonrat situat al c / Sant Pere, 77-79. (28 de juny 2014)

Es tracta d'una col·lecció d'aproximadament 1.500 llibres antics i selectes que data de 1570 a 1940, de temàtiques molt diverses com Història antiga, Història de Catalunya, medicina natural, religió, mitologia, etc. La inauguració anirà acompanyada de l'actuació musical de la cantant, pianista, compositora i actriu, Carolina Alabau.

Llegir 2050 vegades
Més en aquesta categoria: « Banc de sang