Biblioespai multitemàtic históric

25 Juliol 2014

Propera inauguració dia 28 de juny 2014 les 12h de la BIBLIOESPAI MULTITEMÀTIC HISTÒRIC a l'Auditori Vallhonrat situat al c / Sant Pere, 77-79.

Es tracta d'una col·lecció d'aproximadament 1.500 llibres antics i selectes ja que són de 1570 a 1940. De temàtiques molt diverses com Història antiga, Història de Catalunya, medicina natural, religió, mitologia, etc.La inauguració anirà acompanyada de l'actuació musical de la cantant, pianista, compositora i actriu, Carolina Alabau.

Més en aquesta categoria: « Banc de sang

Portes obertes