Seminari II. “El Modernisme català central: Gaudí, Domenech i Montaner, Puig i Cadafalch, Santiago Rossinyol, Ramon Casa, Josep Llimona…”

Dijous 7 maig 2026 a les 18h tindrà lloc aquest seminari II a càrrec de Fransesc Fontbona de Vallescar, doctor en Història Moderna per la Universitat de Barcelona. El Modernisme es sitúa aproximadament entre el 1888 any de l’exposició Universal de Barcelona i l’any 1926 quan mor Antoni Gaudí.

És dins d’aquest gran moviment que aparèixenmoltes figures que es nudreixen d’aquest nou estil de vida a tot Catalunya. Aquets artistes van integrar l’art en la vida social i cultural del país amb unes característiques particularsi amb l’us de determinades arts aplicades com el ferro forjat, la ceràmica i la volta catalana per crear un estil únic. Organitza: Aula Extensió Universitària. Lloc: Auditori Vallhonrat Plaça Montserrat Roig, s/n Rubí.