Presentació del llibre de Josep Rull

Junts presenta el primer llibre de Josep Rull a Rubí

"1 dia d'octubre i 2 poemes" es presentarà dijous, 18 de març a l’Auditori del Museu Vallhonrat

L’Auditori  del Museu Etnogràfic Vallhonrat acollirà la presentació del primer llibre de l'exconseller Josep Rull, 1 dia d'octubre i 2 poemes.

L'acte tindrà lloc el dijous, 18 de març a les 19 h i anirà a càrrec del coordinador local de Junts a Rubí, Èric Zaldívar, la regidora de Junts a Terrassa i dona de Rull, Meritxell Lluís i el conseller de Territori i Sostenibilitat en funcions, Damià Calvet.

Escrit entre reixes i amb pròleg de Vicenç Villatoro, Rull recull en aquest llibre el seu compromís al servei de Catalunya acompanyat de reflexions i experiències particulars. Es tracta d'una "crònica personal i política" de l'editorial Símbol Editors.

A causa de les restriccions d'aforament, per assistir a la presentació cal reservar la plaça a través del correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

llibre-rullllibre-rullllibre-rullllibre-rullllibre-rull

• 60 anys