Conferència “La industria de l’aviació republicana a Rubí”.

El proper divendres 19 de Maig 2017 a les 19h es farà la conferencia “La industria de l’aviació republicana a Rubí” a càrrec de Pere Bel membre del Grup de Col.laboradors del Museu de Rubí i Centre Estudis Rubinencs (GCMR i CER). A l’Auditori Vallhonrat al carrer Sant Pere, 77-79, Rubí a les 19h. L’entrada és gratuïta.

aeronauticaaeronauticaaeronauticaaeronautica

Llegir 1390 vegades

Història del Museu

Els orígens del Museu Etnogràfic Vallhonrat de Rubí es remunten a mitjans del segle passat quan Miquel Vallhonrat Brau s'inicià en el món del col · leccionisme, inicialment amb peces de la família de principis del segle XVIII. Posteriorment, va rebre aportacions dels clients i els rubinencs.

Selector d'idioma