Presentació llibre de formes deformes

El proper 21 Desembre 2021 a les 20h es presentarà el llibre de formes deformes a càrrec de Miquel Planchart. Miquel és l’autor del llibre i el defineix com un treball experimental sobre fotografia estereoscópica. El format del llibre és de 30x21, consta de 96 pàgines, porta una ullera d’anàglif per la visió de les imatges. Está prevista que s’exposin las fotografíes que apareixen en el llibre fins el 15 de Gener. Horaris a concretar. L’acte es farà a l’Auditori Vallhonrat. Plaça Montserrat Roig, s/n Rubí.

miquelplanchartmiquelplanchartmiquelplanchartmiquelplanchart