Conferència la romanització de Catalunya. Una aproximació des de la Laietània

El proper 25 de Novembre 2021 Jordi Vilalta membre del GCMR i CER ha organitzat una conferència sobre "La romanització de Catalunya. Una aproximació des de la Laietània". A càrrec de Oriol Olesti professor de la Universitat Autònoma de Barcelona. El Dr. Olesti és tota una eminència en història antiga del nostre país i és tot un luxe tenir-ho a Rubí.

L’acte tindrà lloc a les 19h a l’Auditori Vallhonrat Plaça Montserrat Roig, s/n Rubí.

c de Yolanda Ferrer regidora de l’Ajuntament de Rubí. L’acte es farà a les 18h a l’auditori Vallhonrat Plaça Montserrat Roig, s/n Rubí.

gcmr-oriolgcmr-oriol