Xerrada per què els déus van triar el Nil

Per què els deus van triar el Nil?

El dijous 14 d’Octubre 2021 a les 18h es farà una xerrada sobre Per què els deus van triar el Nil?. A càrrec d’Irene Cordón Solà- Sagalés, doctora en Arqueologia i Història Antiga per la UAB, màster en Egiptologia per l’Institut Interuniversitari d’Estudis del Pròxim Orient Antic de la UAB i llicenciada en Dret per la UB.

Ens farà una incursió que ens permetrà saber com era realment el poble que va viure a la ribera del Nil i reafirmarem com el coneixement d’una cultura passa també per l’estudi del seu art,  la seva religió i de tots els aspectes de la vida quotidiana. Organitzada per L’AEU.

aeu-egipteaeu-egipteaeu-egipteaeu-egipte