Xerrada sobre superaliments i estimulants del sistema digestiu

SUPERALIMENTS I ESTIMULANTS DEL SISTEMA DIGESTIU

Dijous 30 setembre 2021 a les 20h esteu convidats a assistir a una xerrada sobre superaliments i estimulants del sistema digestiu, impartida per Pere Bel Cano i Olga Alvarez Pino biòloga de la botiga Santiveri de Rubí. L’entrada és gratuïta. Auditori Vallhonrat, plaça Montserrat Roig s/n de Rubí. És obligatori l'ús de la mascareta, la desinfecció de mans i mantenir la distància de seguretat.

santiverirubisantiverirubisantiverirubisantiverirubi