“El tàndem Casas-Russiñol” per AEUR.

El proper dijous 8 d’Octubre 2020 a les 18h l’AEUR a organitzat un seminari “El tàndem Casas-Russiñol” a càrrec de Jordi González  Llàcer doctor en Història de l’art per la UAB.

A finals del segle XIX la ciutat de París va marcar tots els artistes que la van visitar. A Barcelona, fins que Ramon Casas i Santiago Rusiñol no van mostrar a la Sala Parés les obres que havien pintat a París al voltant de 1890, no es va donar pas al modernisme.

aeu-conferencia2aeu-conferencia2

Més en aquesta categoria: « Acte inaugural del curs de l’AEUR