Exposició de masies de Lupe Villaret.

L’artista i fotògrafa Lupe Villaret exposa aquets dies a l’Auditori Vallhonrat una col·lecció espectacular de 46 masies del municipi rubinenc i 15 llocs emblemàtics o desapareguts de la ciutat de Rubí. La mostra és una passejada pels records, per la nostàlgia del passat i l’esplendor entorn de les masies. La podreu visitar fins el 27 de setembre 2020 de 18h a 20h de dilluns a dissabte i els diumenges de 12h a 14h. Organitzada pel GCMR i CER. Plaça Montserrat Roig, s/n Rubí.

lupevillaretlupevillaretlupevillaretlupevillaretlupevillaretlupevillaret