Exposició Punt i a part. Més de 40 anys dedicats a la comunicació.

Magda Batlle i Joan Mas de Masdisseny, us convidem a la inauguració de l’exposició que tindrà lloc el dijous 17 Octubre 2019 a l’Auditori a les 19:30h. L’acte comptarà amb la presència de Jesús del Hoyo Arjona, vicedegà del Col.legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya. La mostra la podreu veure fins el diumenge 27 Octubre 2019. Per horaris consultar invitació.

masdissenymasdissenymasdissenymasdissenymasdisseny

Més en aquesta categoria: « Exposició Centre Aragonès 2019