Exposició Centre Aragonès 2019

EXPOSICIÓ DEL CENTRE ARAGONÈS

Aprofitant les festes del Pilar que es celebren pel Centre Aragonès de Rubí el 12 Octubre, Isabel Gallart ha preparat una exposició de quadres que es pot veure des de el dia 1 fins el 15 d’Octubre 2019. L’ inauguració serà el 5 Octubre a les 19h a l’Auditori Vallhonrat.  L’entrada és gratuïta plaça Montserrat Roig, s/n de Rubí. També es farà la tradicional entrega de bandes a les reines i el pregó de les festes a càrrec del Sr. Jordi Peiró.

isabel-gallartisabel-gallartisabel-gallartisabel-gallart

Més en aquesta categoria: « 10ª Jornada de labors Rubí