Exposició "Àfrica" de Miquel Mas

Exposició “Àfrica” de Miquel Mas

L’artista rubinenc Miquel Mas oferirà durant el mes de Maig una exposició  que estarà dividida en dues sales de la ciutat: la Claraboia i el Museu Vallhonrat. El pintor rubinenc ha plasmat imatges que s’ha endut dels seus viatges a diversos països africans fets en llapis i acrílics. A la Claraboia es podrà veure les obres de petit format i objectes curiosos dels viatges i es podrà visitar del 10 al 24 Maig al carrer Sant Miquel, 9. La inauguració es farà el 10 de maig a les 19h a la Claraboia. La resta de peces mitjanes i de gran format es podran visitar a l’Auditori del Museu Vallhonrat de l’11 al 25 de Maig 2019. La cloenda serà el 25 de Maig a les 19h a l’Auditori. Consulteu horaris obertura al cartell informatiu.

miquelmasmiquelmasmiquelmasmiquelmas