Conferència “130 anys de l’exposició de Barcelona”

Conferència “130 anys de l’exposició de Barcelona” (1888-2018)

L’11 de Maig 2018 a les 19h Pere Bel us espera a la conferència sobre els 130 anys de l’Exposició de Barcelona. A l’Auditori Vallhonrat (c/Sant Pere, 77-79). Entrada gratuïta.

L'Exposició Universal de 1888 es va celebrar a la ciutat de Barcelona entre el 8 d'abril i el 9 de desembre del 88, i va rebre un total de 400.000 visitants procedents de tot el món. Va ser la primera de les dues exposicions universals que se celebraren a Barcelona (la segona fou l'Exposició Internacional de Barcelona el 1929

exposicio-universal-bcnexposicio-universal-bcnexposicio-universal-bcnexposicio-universal-bcn