100 Anys de la fi de la 1ª Guerra Mundial

100 Anys de la fi de la 1ª Guerra Mundial (1914-1918)

El 28 de juny del 1914 l’arxiduc i hereu del tron de l’Imperi Austrohongarès, Francesc Ferran, i la seva dona, Sofia Chotek, van ser assassinats a Sarajevo.

Per primera vegada, un acte terrorista va ser el pretext d’una guerra. Els responsables polítics preveien que seria curta, però la Gran Guerra va durar quatre anys. Una carnisseria que va mobilitzar 65 milions de soldats, va esberlar tres imperis i es calcula que va provocar 20 milions de morts entre militars i civils.

El 19 Abril a les 19h  Ramon Batalla membre del GCMR i CER ens acompanyarà ja que ha preparat una conferència sobre aquest tema que segur ens deixarà a tots amb la boca oberta. Lloc: Auditori Vallhonrat al c/ Sant Pere, 77-79 Rubí.

primera-guerraprimera-guerraprimera-guerraprimera-guerra