Conferència Raimon Panikkar. Centenari del seu naixement.

Raimon Panikkar (1918-2010) “Centenari del seu naixement”.

L’any 2018 es celebra l’Any Raimon Panikkar, en commemoració al centenari del seu naixement.

Raimon Panikkar i Alemany (1918 - 2010) ha estat un dels filòsofs i teòlegs més importants de Catalunya en el camp de la reflexió intercultural i interreligiosa.

Autor d’una vuitantena d’obres escrites en sis llengües, doctor honoris causa per les universitats de les Illes Balears, Tübingen, Urbino i Girona, professor, entre d'altres, a les universitats de Harvard i Califòrnia i va ser una figura de rellevància mundial en el diàleg entre les cultures i religions i en la cerca d’alternatives als reptes del món contemporani.

Per tota aquesta trajectòria el govern de la Generalitat el 29 d'agost del 2017 va acordar commemorar el centenari del naixement de Raimon Panikkar i el 13 Abril 2018 a les 19h el Museu Vallhonrat ha volgut homenatjar-lo per primera vegada organitzant conjuntament amb Pere Bel membre del GCMR i CER aquesta conferencia. Lloc Auditori Vallhonrat al carrer Sant Pere 77-79, Rubí.

raimon-panikkarraimon-panikkarraimon-panikkar