Exposició Centre Filatèlic Bíblic

El Centre Filatèlic Bíblic ha organitzat una exposició itinerant sobre el col·leccionisme bíblic en l'especialitat de la filatèlia, numismàtica, medallística i bíblica. Des de fa 4 anys que l'organitzen en diferents poblacions.

Ens posem en contacte amb vosaltres per convidar-vos a  l'acte inaugural del proper divendres dia 6 Abril a les 18h a l'Auditori Vallhonrat al c/Sant Pere, 77-79.

A les 19h hi haurà la conferència a càrrec de Pere Pagès Garcia, conferenciant habitual a les exposicions, sobre Història de la Bíblia a Espanya i Catalunya.

Durant l'acte es farà entrega gratuïta del sobre, segell i mata-segell en el que figurarà la fundació del Museu Vallhonrat i com a col·laborador l'ajuntament de Rubí.

L'exposició es podrà veure fins el 14 Abril de dilluns a divendres 17h a 20h i dissabte de 11h a 13h.

centre-filateliccentre-filateliccentre-filateliccentre-filateliccentre-filateliccentre-filatelic