100 Anys del Ferrocarril a Rubí

Conferència "100 Anys del ferrocarril a Rubí".

La línia Barcelona - Vallès es remunta a l’any 1863. La primera línia de ferrocarril elèctrica de tot l’estat espanyol. Va ser liderada pels enginyers Carlos Emili Montañés y Frank S. Pearson, batejant-la com la companyia de Ferrocarrils de Catalunya, S.A. A Rubí l’any 1918 que es va inaugurar, concretament el 13 de Setembre de 1918 a la Plaça Pearson.

Aquest any 2018 es compleixen els cent anys de l’arribada del tren a Rubí, i per això, l’Auditori Vallhonrat ha organitzat una xerrada el 21 de Març a les 19h a càrrec de Lluis Garcia Majó membre del GCMR i CER que ens explicarà què va significar per Rubí.

100anysferrocarril100anysferrocarril100anysferrocarril100anysferrocarril