Presentació Butlletí nº 69

El 19 Desembre 2017 presentació del Butlletí nº 69 del GCMR-CER

Hi haurà articles relatius al centenari del pessebrisme a Rubí, a les lluites veïnals dels barris de Ca n'Oriol i de la Plana del Castell, a la fabricació de material d'avions de guerra a Rubídurant la República i la guerra civil, monedes romanes de Can Ramoneda... i una interessant entrevista a l'exconseller Joan Manuel Tresserras. Auditori Vallhonrat c/Sant Pere, 77-79, Rubí.

butlleti-69butlleti-69butlleti-69