Presentació del Butlletí nº 68 del GCMR i CER

El proper dijous dia 22 de juny del 2017 a les 8 del vespre tindrà lloc a l'auditori Vallhonrat, carrer de Sant Pere, 77-79, la presentació del Butlletí 68 (juny de 2017), que aquesta vegada tractarà sobre la trajectòria dels primers alcaldes del franquisme a Rubí, fins a Miquel Rufé, amb articles dels historiadors rubinencs Eduard Puigventós i Ramon Batalla, i contindrà també una interessant entrevista a Miquel Llugany, primer batlle democràtic, a càrrec de Guifré Lloses.

butlleti-68butlleti-68butlleti-68