Presentació del llibre “La sombra de la conjura”.

El proper 4 de Maig 2017 es presentarà el llibre “La sombra de la conjura” de Sergio Alejo. Es tracta de la tercera part de la trilogía “Las crónicas de Tito Valerio Nerva”. Es farà a les 19h a l’Auditori Vallhonrat al carrer Sant Pere, 77-79, Rubí a les 19h. L’entrada és gratuïta.

presentacio-llibre-sergio-alejo-tercera-partepresentacio-llibre-sergio-alejo-tercera-partepresentacio-llibre-sergio-alejo-tercera-partepresentacio-llibre-sergio-alejo-tercera-parte