Conferència “Josep Puig i Cadafalch, personatge cabdal i polifacètic”.

El proper dimecres 15 de Març 2017 us esperem a la conferència a càrrec Lluis García Majó sobre els 150 anys del naixement de l’arquitecte Josep Puig i Cadafalch. “Josep Puig i Cadafalch personatge cabdal i polifacètic”. Lloc: Auditori Vallhonrat (c/Sant Pere, 77-79, Rubí) a les 19h.

Va ser un arquitecte espanyol, un dels més importants del modernisme català.

puig-i-cadafalchpuig-i-cadafalchpuig-i-cadafalchpuig-i-cadafalch