Conferència “100 anys de les Escoles Ribes. Joan Bosch i Martí Tauler (1916-2016).

El proper 17 de Febrer 2017 Pere Bel ens parlarà en commemoració al centenari de les Escoles Ribes, “100 anys de les Escoles Ribes. Joan Bosch i Martí Tauler (1916-2016). L’acte és gratuït i tindrà lloc a l’Auditori Vallhonrat (c/Sant Pere, 77-79, Rubí).

Recordem que les Escoles Ribes és l’edifici més rellevant del modernisme de Rubí. Va ser construït per l’arquitecte Emili Sala i Cortés i fundat pels germans Ribas Regordosa, propietaris de la fàbrica tèxtil Vapor Nou, amb la intenció que els fills dels seus treballadors accedissin a l’educació. Cap dels tres germans va poder veure l’escola en funcionament, ja que tots van morir abans del 1916, quan es va iniciar l’activitat docent.

escoles-ribesescoles-ribesescoles-ribesescoles-ribes