Exposició JORNADES DE DIVULGACIÓ TRAVESSES CE RUBÍ

El CENTRE EXCURSIONISTA DE RUBI uns conviden a l’ inauguració de fotografia "JORNADES DE DIVULGACIÓ TRAVESSES CE RUBÍ" en commemoració dels 5 anys de Travesses del Centre. L’inauguració serà el divendres 11 de Novembre 2016 a les 20:30h.

Horaris d'obertura: de dilluns a divendres des de les 18.00 fins a les 21.00 h. Dissabtes, des de les 11.00 fins a les 14.00 h i des de les 18.00 a les 21.00 h. Diumenges només matí de 11.00 a 14.00 h.

Tenen previst fer altres activitats previstes pel divendres dia 18 a les 21.30 h, projecció i conferència de "Vivències" de Jordi Pons Sangines.

Lloc: Auditori Vallhonrat c/Sant Pere, 77-79, Rubí.

centre-excursionistacentre-excursionistacentre-excursionistacentre-excursionista