Exposició pintura a l’óleo de Ángel Ruiz

El dissabte 8 Octubre 2016 el CENTRE ARAGONÈS DE RUBI a les 19h inaugura l’exposició “pintura a l’óleo de Ángel Ruiz” a l’Auditori Vallhonrat (c/Sant Pere, 77-79). L’exposició la podreu veure fins el 18 Octubre obert de dilluns a divendres de 18h a 20h. Es farà també el tradicional PREGÓN DE FIESTAS per D. José Antonio Adell Castán i l’entrega de bandes a les reines.

El dilluns 17 Octubre a les 18:30h es farà la presentació del llibre de Julio Tornés Cebollero “Hacia un mundo nuevo”.

Ambdós son gratuïtes.

centre-aragonescentre-aragonescentre-aragonescentre-aragones