Presentació Butlletí nº 66

El proper 22 Juny 2016 el GCMR i CER presentaran el Butlletí núm. 66. Contindrà tres interessants articles:

- "Homes i dones del Rubí de l'imperi romà" (Jordi Vilalta).
- "500 anys del mercat a Rubí" (Pere Bel).
- "Temps de canvi. Els darrers alcaldes del franquisme a Rubí" (per Jaume Parras).

L'acte tindrà lloc a l'Auditori Vallhonrat (C/Sant Pere, 77-79, Rubí) a les 19.30 hores.

A tots els assistents se l'obsequiarà amb un exemplar del Butlletí.

L'entrada és gratuïta.

butlleti-66butlleti-66butlleti-66