Presentació del llibre "Glossari Numismàtic Popular".

Glossari Numismàtic Popular.

El divendres 27 Maig 2016 a les 19:30h els amics del col·leccionisme de Rubí us conviden a la Presentació del llibre “Glossari Numismàtic Popular”. Un recull de dites i proverbis sobre el diner. Lloc: Auditori Vallhonrat c/Sant Pere 77-79, Rubí. Gratuït.

presentacio-llibre-coleccionistespresentacio-llibre-coleccionistespresentacio-llibre-coleccionistespresentacio-llibre-coleccionistes

• 60 anys
    Escrit el Dimecres, 11 11Europe/Madrid Novembre 11Europe/Madrid 2020 00:00