500 anys del mercat de Rubí

Vols saber sobre el mercat de Rubí?

Conferència “500 anys del mercat de Rubí”.

Aquest any 2016 fa exactament 500 anys, el 22 de Juny de 1516 i segons l’ historiador Josep Serra Rosselló es va consolidar el mercat municipal de Rubí. Es va consolidar a la plaça major, el que coneixem ara com la plaça del doctor Guardiet o la plaça de l’església. Era una plaça on a més del mercat diari, s’hi celebraven fires i festes. Fires com la de Sant Pere, la de Sant Sebastià o la de Sant Roc, festes religioses, sardanes i celebracions de tota mena.

Divendres 13 de Maig a les 19h us esperem a la conferència "500 anys del mercat de Rubí" a càrrec de Pere Bel del GCMR i CER. També s'hi exposaran fotografies. Lloc: Auditori Vallhonrat c/Sant Pere, 77-79.

mercat-de-rubimercat-de-rubimercat-de-rubimercat-de-rubi