Presentació de la novela 2ª part "Las crónicas de Tito Valerio Nerva. El enemigo interior".

El proper dimecres 20 d’Abril a les 19h, el GCMR i CER us conviden  a la presentació de la novel·la "Las crónicas de Tito Valerio Nerva. El enemigo interior"que tindrà lloc a l'Auditori Vallhonrat (carrer de Sant Pere, 77-79, Rubí).

L'autor signarà llibres i també hi haurà un petit refrigeri al final.

presentacio-llibre-tito-valeriopresentacio-llibre-tito-valeriopresentacio-llibre-tito-valeriopresentacio-llibre-tito-valerio

• 60 anys
    Escrit el Dimecres, 11 11Europe/Madrid Novembre 11Europe/Madrid 2020 00:00