Exposició de quadres de pintors catalans del s. XX

Ens complau convidar-vos a la inauguració "Pintors catalans del segle XX", que tindrà lloc el proper divendres 18 de març a les 7 de la tarda a l'Auditori Vallhonrat. L'exposició estarà oberta fins al 10 d'abril 2016.

Es tracta d'una selecció de quadres d'importants pintors de casa nostra, que ens han estat cedits per una persona anònima per a aquesta exposició. Són obres de Tàpies, Subirachs, Manolo Hugué, Ràfols Casamada, Abelló, Barceló, etc.

exposicio-pintors-catalansexposicio-pintors-catalansexposicio-pintors-catalansexposicio-pintors-catalans