Conferència "La filosofia de Ramón Llull"

En commemoració als 700 anys de la mort de Ramón Llull, divendres 11 de Març 2016 presentem una conferència a càrrec de Pere Bel, “La filosofia de Ramón Llull” i on també us exposem alguns dels seus llibres.

La conselleria de cultura de la Generalitat reconeix el 2016 com l’any Llull pels 700 anys de la mort de Ramon Llull.

Ramon Llull és un dels màxims exponents de la cultura i el pensament a Europa. L'originalitat del seu pensament i la qualitat de la seva literatura han fet de Llull la figura més destacada de la cultura catalana de tots els segles arreu del món. La seva obra, escrita principalment en català i llatí, i probablement també en àrab, ha tingut una gran influència entre grans pensadors, des del mateix segle XIV fins als nostres dies. Va escriure nombrosos llibres que han estat editats i traduïts a desenes de llengües als centres de cultura i estudi més prestigiosos d'arreu del món.

conferencia-ramon-llullconferencia-ramon-llullconferencia-ramon-llull