Dr. Guardiet i el museu de la historia

23 d’Octubre 2014 propera inauguració 19h.

- El beat Dr. Guardiet Fundador del Museu de Rubí: Ubicat a l'Auditori Vallhonrat, planta baixa (c/ Sant Pere 77-79 de Rubí). Es podrà visitar fins el 15 de Febrer 2015.

- El Museu de la Història i de la vida de la ciutat: Ubicat a l'Auditori Vallhonrat, sòtans 1 (c/ Sant Pere 77-79 de Rubí). Es podrà visitar fins el 31 de Març 2015.

A partir del 21 de Novembre 2014 i fins el 31 de Març 2015:

- Exposició mostra de fotografies d'insectes realitzat per Eduard Fernández Villatoro: Ubicat a l'Auditori Vallhonrat, sòtans 1 (c/ Sant Pere 77-79 de Rubí).

- Exposició de quadres "Oleos y acuarelas" de Pilar Margenat: Ubicat a l'Auditori Vallhonrat, sòtans 1 (c/ Sant Pere 77-79 de Rubí).

Horaris: divendres i dissabtes de 18h a 21h, diumenges de 11h a 14h i de 18h a 21h.

dr-guardiet-y-el-museo-de-la-historia