Exposició de pintura Anna Tamayo

El proper 27 juny 2013 s'inaugurarà l'exposició "Una casa de fireta brodada a la butxaca del meu abric gris" a l'Auditori Vallhonrat C/ Sant Pere, 77-79 de Rubí. L'exposició es podrà visitar de 18h a 24h fins el 3 de Juliol. El dia 29 de Juny a les 18h hi haurà actuació musical de Pili Cayero. A les 19: 30h es farà visita guiada a l'exposició per Anna Tamayo.

exposicion-de-pintura-anna-tamayoexposicion-de-pintura-anna-tamayoexposicion-de-pintura-anna-tamayoexposicion-de-pintura-anna-tamayoexposicion-de-pintura-anna-tamayo