La trajectòria artística de Subirachs. Conferència a càrrec de Judit Subirachs-Burgaya. Doctora en Història de l'Art.

La trajectòria artística de Subirachs, autor del monument a les víctimes de la rierada de Rubí. Dia 15 de Novembre 2012 a les 19: 00h. Amb obra de Josep Maria Subirachs i una mirada fotogràfica de la seva escultura a Rubí de Pedro Oliván López. Adreça: Auditori Vallhonrat, C/ Sant Pere, 77-79 de Rubí. Amb la col·laboració de l'Ajuntament de Rubí.

la-trayectoria-artistica-de-subirachsla-trayectoria-artistica-de-subirachsla-trayectoria-artistica-de-subirachs