Cuida't les dents

L'Auditori Vallhonrat acull una exposició itinerant i interactiva organitzada per la Diputació de Barcelona, i gestionada per l'Ajuntament de Rubí des de l'àrea de Salut Pública i Consum. Els alumnes de les escoles de Rubí entre 8 i 12 anys vindran a visitar-la, des de l'1 de maig fins al 18 de maig de 2012. El 2013 s'ha tornat a fer l'exposició.

cuidat-les-dentscuidat-les-dentscuidat-les-dentscuidat-les-dentscuidat-les-dentscuidat-les-dents
Llegir 1887 vegades

Història del Museu

Els orígens del Museu Etnogràfic Vallhonrat de Rubí es remunten a mitjans del segle passat quan Miquel Vallhonrat Brau s'inicià en el món del col · leccionisme, inicialment amb peces de la família de principis del segle XVIII. Posteriorment, va rebre aportacions dels clients i els rubinencs.

Selector d'idioma