Exposició Rosa Nicolás Roca

El dijous 22 de març 2012, a les 20.00 hores s'inaugurarà l'exposició de pintura de Rosa Nicolás, titulada "Somnis d'una pintora" al l'Auditori Vallhonrat (C/ Sant Pere 77-79, Rubí). Estarà oberta fins al 10 d'abril 2012 L'horari de visites serà de dilluns a dijous de 18.00 a 20.00 hores, i de divendres a diumenge i festius, de 11.00 a 14.00 i de 18.00 a 20.00 hores.

exposicion-rosa-nicolas-rocaexposicion-rosa-nicolas-rocaexposicion-rosa-nicolas-rocaexposicion-rosa-nicolas-rocaexposicion-rosa-nicolas-roca