Dibuixos originals TBO2

El mes de Desembre de 2005 es va presentar la segona exposició de dibuixos originals de TBO (1930-1980), con la col.laboració de la Caixa de Manresa i amb l'assistència d'Anna M. Martínez (Regidora de Serveis a les persones) i Moisès Rodríguez (Regidor de Cultura), Teresa Blanch (directora del Castell-Ecomuseu Urbà de l'Ajuntament de Rubí) i els dibuixants Muntañola, Nadal i Blanco, que van signar dedicatòries a les persones que ho van sol·licitar.

dibujos-originales-tbo-2