Els grans invents de TBO.D.O 1922-61

Del 29 novembre 2007 al 31 de Gener de 2008, es va presentar al Castell-Ecomuseu Urbà de Rubí l'exposició Els Grans Invents de TBO. Dibuixos Originals (1922-1961) .Com element excepcional trobaran, a banda dels dibuixos, un Invent de TBO real, fet especialment per a aquesta exposició, amb tots els detalls i l'enginy dels que s'ideaven en aquells anys.

L'exposició feta al Castell-Ecomuseu Urbà, on va tenir lloc una taula rodona amb la participació de personatges vinculats al món de la il·lustració. Els moderadors van ser Pere Vallhonrat, director del Museu Etnogràfic Vallhonrat i Lluís Giralt, comissari de l'exposició, i la il.lustradora Pilarín Bayés.

Per deixar constància de la mostra es va editar un catàleg, de sèrie numerada i edició limitada, de les peces que es van exposar i de moltes altres, amb un importantíssim i fins ara inèdit estudi sobre la matèria, que segur que els experts sabran valorar i usar com bibliografia de referència, i la resta de públic podrà gaudir per la seva extensa obra gràfica i curiosa documentació. Aquest catàleg serà un obsequi per als assistents a la inauguració.

los-grandes-inventos-de-tbo-d-o-1922-61