Dia Internacional de la gent gran

En motiu de la celebració del Dia internacional de la gent gran 1 Octubre 2021

Amb l’objectiu de poder contribuir a conscienciar d’aquesta data i amb la voluntat de promoure activitats apropiades per defensar i respectar la dignitat i saviesa dels avis i àvies de la nostra ciutat, la fundació Museu Vallhonrat ha tingut la iniciativa d’apropar a les residències el museu oferint una visita virtual per que coneguin la història i gaudir dels objectes, peces i curiositats que hi ha a cadascuna de les sales. Un cop finalitzat el vídeo, podran pintar fitxes per tal de reforçar la psicomotricitat fina i la capacitat comunicativa. Aquesta activitat es pot anar repetint al llarg de l'any.

Les residencies i casals son els següents: el Cel, Primer de maig, Amanecer, Conxita Valls, els avets i casal d’avis (davant de l’escola maristes).

gentgrangentgrangentgrangentgran