Centenari Artista Pons Cirac

LA FUNDACIÓ MUSEU VALLHONRAT EXPOSA L’ART A PEU DE CARRER

Per commemorar el centenari de l’artista Pons Cirac “L’àngel del cristall”, setze aparadors comercials de la ciutat i el Museu Municipal (MNUC), acolliran de l’1 al 24 d’octubre 2021, una peça única dissenyada per l’artista i cedida per la Fundació Museu Vallhonrat, que compta amb la col·lecció més extensa a nivell mundial exposada en les seves instal·lacions.

Els quadres i el plat exposat son creats amb una tècnica pròpia, segell indiscutible de qualitat i perfecció, que regala perspectives sorprenents, molt curioses i segons l’angle de visió de qui les observa, generen reflexos, mutacions lumíniques i formes en constant metamorfosi.

Una iniciativa cultural i artística que ha estat possible gràcies a la bona entesa entre la Fundació Museu Vallhonrat i: Llera (El tronc de la vida), MarGa (La dona i la cortina), DAU Jocs (Escacs), Racó del llibre (La trilogia del Quixot), Llibreria L’Ombra (Dona asseguda en un tronc), Lectors, al tren! (Maternitat), Rellotgeria Alonso (Dona a la font), Vinalium (Al·legoria catalana), Pastisseria Sant Jordi (Plat de Sant Jordi), La Lyonesa (Les mans de Pons Cirac), Vila Electrollar (L’infern), Òptica Fàbrica (La perla), Calçats Bendranes (El ballet), Martínez Navarro (La nàutica), Calçats Progrés (Les tres gràcies), Museu Municipal Castell (La perversitat) i Finques Vallhonrat (Dona asseguda), que son els principals protagonistes d’aquesta iniciativa pionera al municipi.

centenariponsciraccentenariponsciraccentenariponsciraccentenariponsciraccentenariponsciraccentenariponsciraccentenariponsciraccentenariponsciraccentenariponsciraccentenariponscirac